Klientų aptarnavimo ir pardavimo vadybinikė(-as) Kretingoje
Šiuo metu ieškome Balticum ofiso atstovės(-o) Kretingoje, kuri(-is) bus atsakinga(-as) už Kretingos Balticum klientų aptarnavimo ofisą. Pagrindiniai šios pozicijos tikslai – Balticum teikiamų paslaugų pardavimas bei ilgalaikių ir patikimų santykių su klientais kūrimas.
TAVO ATSAKOMYBĖS: • Suteiksi esamiems ir naujiems klientams informaciją apie Balticum teikiamas paslaugas ir produktus, naujoves ir akcijas; • Parduosi mūsų paslaugas ofise ir telefonu (šilti skambučiai), prisidėdama(-as) prie mūsų pardavimo skyriaus tikslų įgyvendinimo; • Administruosi sutartis bei priimsi mokesčius už suteiktas paslaugas; • Informuosi vadovą apie problemas ar susidariusias sudėtingas situacijas, teiksi pasiūlymus skyriaus veiklos gerinimui; • Užtikrinsi tvarką biure.
MES PAŽADAME: • Įvadinius trijų savaičių trukmės apmokymus bei palaikantį bendradarbiavimą mokymų metu bei po jų; • Investicijas į Tavo profesinį augimą (vidinius ir išorinius mokymus, komandiruotes ir kt.); • Dalyvavimą įvairiuose renginiuose ir konkursuose, nes viena iš mūsų vertybių yra pramogos; • Galimybę išeiti atostogų vasaros metu; • Ypatingus Balticum paslaugų pasiūlymus bei mūsų partnerių nuolaidas; • Fiksuotą atlyginimą ir motyvuojančią priedų sistemą be ribų.
ATRANKOS KRITERIJAI • Mėgsti dirbti individualiai; • Esi įgijusi(-ęs) aukštąjį/ aukštesnįjį išsilavinimą; • Turi puikius bendravimo ir derybinius įgūdžius; • Mėgsti planuoti savo tikslus ir prioritetus; • Dirbdama(-as) stengiesi laikytis taisyklių ir tvarkos - vertini stabilumą ir reguliarumą; • Patirtis aktyvių pardavimų srityje (privalumas).
PAPILDOMA INFORMACIJA: • Darbo laikas: 40 val. per savaitę; • Darbo grafikas: I-IV nuo 9:00 iki 18:00 val.; V nuo 8:00 iki 17:00 val. Sudomino mūsų pasiūlymas? Susisiek su mumis ir siųsk savo CV adresu [email protected], temoje nurodydamas(-a) „Klientų ir pardavimų vadybininkė(-as) Kretingoje“. Mes užtikriname Tavo duomenų konfidencialumą.