Sutartis sudaroma klientų aptarnavimo skyriuose arba nuotoliniu būdu. Jei neturite galimybės atvykti, prašome susisiekti su mumis telefonu 8 700 55540 arba el. paštu [email protected]. Gavus Jūsų užklausą, su Jumis susisieks atsakingas UAB „Balticum TV“ darbuotojas.
Abonentinis paslaugų mokestis yra pradedamas skaičiuoti nuo ateinančio mėnesio pirmos dienos. Pavyzdžiui, pasirašius sutartį sausio 15 dieną, jums abonentinis mokestis bus pradedamas skaičiuoti nuo vasario 1 d., o pirmąją sąskaitą gausite kovo mėnesį.
Jeigu sutarties pasirašymo metu buvo aptarti registracijos ar įrangos pardavimo mokesčiai, sąskaita už juos siunčiama jau sekantį mėnesį. Pavyzdžiui, pasirašius sutartį sausio 15 dieną, pirmą sąskaitą abonentas gauna vasario mėnesį už sausio mėn. sudarytos sutarties registracijos ir įrangos mokesčius.
Atsiskaityti už paslaugas galite keliais būdais:
Sąskaitos gavimas yra nemokamas pasirinkus sąskaitas gauti elektroniniu būdų – Mano Balticum savitarnos paskyroje (www.manobalticum.lt) ar elektroniniu paštu. Sąskaitos gavimas yra mokamas, jei pageidaujate gauti popierinę sąskaitą. Jeigu norite pasikeisi sąskaitos gavimo būdą, tai galite atlikti atvykę į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių arba paskambinę telefonu 8 700 55540.
Norint pradėti naudotis savitarnos paslaugomis:
Užsisakyti elektroninę sąskaitą galima banko padaliniuose („Swedbank“, „Luminor“, SEB ir kituose bankuose) arba per elektroninę bankininkystę. Labai svarbu nurodyti savo mokėtojo kodą, nes pagal jį bus siunčiamos elektroninės sąskaitos.
Norint atsiskaityti už paslaugas internetu, svarbu pasirinkti skiltį „Įmokos ir mokesčiai“ ir nurodyti du dalykus:
Gali būti kelios priežastys:
Jei negavote sąskaitos už paslaugas iki einamo mėnesio 15 dienos, susisiekite su mumis telefonu 8 700 55540 arba el. paštu [email protected] ir su jumis susisiekęs specialistas padės išspręsti problemą.
Jeigu sąskaitas už paslaugas gaunate elektroniniu paštu, pasitikrinkite, ar sąskaita nepateko į „Šiukšlės“ (angl. Spam) pašto dėžutę. Jeigu taip įvyko, perkelkite gautą laišką į „Gautieji“ (angl. Inbox) pašto dėžutę ir ši klaida nebesikartos.
Jei neradote laiško jokioje pašo dėžutėje, susisiekite su mumis telefonu 8 700 55540 arba el. paštu [email protected] ir su jumis susisiekęs specialistas padės išspręsti problemą.
Mokėtojo arba abonento kodas – tai unikalus kodas, kurį rasite paslaugų teikimo sutartyje (tiek tituliniame lape, tiek sutarties prieduose), jis nurodytas bet kurioje jūsų turimoje sąskaitoje arba galite sužinoti paskambinus bendruoju informacijos tel. 8 700 55540.
Mokėtojo kodą reikia nurodyti apmokant sąskaitą internetu, sudarant elektroninę sąskaitą ar sutartį su „Viena sąskaita“, bei norint prisiregistruoti savitarnos svetainėje www.manobalticum.lt.
Kad galėtumėte sklandžiai naudotis mūsų paslaugomis, jūsų apmokėjimas mūsų apskaitos sistemą turėtų pasiekti iki einamo mėnesio paskutinės dienos. Dėl skirtingai trunkančių įvairių mokėjimo būdų užskaitymų, apmokėjimo pavedimo įvykdymas gali užtrukti nuo 1 iki 5 dienų. Todėl rekomenduojame gautą sąskaitą apmokėti iki einamo mėnesio 25 d.
Laiku neapmokėjus gautos sąskaitos už paslaugas, klientams paskutinėmis mėnesio dienomis yra siunčiami priminimai apie negautą mokėjimą SMS žinutėmis. Negavus apmokėjimo, paslaugos yra apribojamos jau sekančio mėnesio pirmąją savaitę. Pavyzdžiui, laiku neapmokėjus sąskaitos už sausio mėnesio paslaugas, kurią reikia apmokėti iki vasario 25 d., paslaugos apribojamos jau pirmąją kovo mėnesio savaitę.
Esant ilgesniam įsiskolinimui yra siunčiami skolų priminimo laiškai, o vėliau perduodami duomenys skolų išieškojimo įmonei.
Pirmiausia turi būti padengti įsiskolinimai bei su jais susiję papildomi administravimo ir skolų išieškojimo mokesčiai (jei jų buvo), tada:
Paslaugų tiekimą galima sustabdyti keliais būdais:
Būtinai savo prašyme nurodykite vardą, pavardę, kontaktinius duomenis, asmens kodą, abonento numerį, paslaugų tiekimo adresą, pageidaujamą atjungimo datą ir pasirašykite. Gavę jūsų prašymą, įmonės darbuotojai būtinai susisieks su jumis ir informuos apie tolimesnius veiksmus.
Trumpiausias naudojimosi paslaugomis laikotarpis – tai kliento įsipareigojimas nepertraukiamai naudotis įmonės teikiamomis paslaugomis abipusiai aptartą laiką. Šį laikotarpį klientas gauna ir papildomas nuolaidas. Pasibaigus trumpiausiam paslaugų teikimo laikotarpiui, sutartis tampa neterminuota ir paslaugos teikiamos toliau, tik skaičiuojant tarifinius paslaugų teikimo mokesčius.
Paslaugos yra sustabdomos tik gavus raštišką prašymą. Platesnės informacijos ieškokite aukščiau esančiame atsakyme.
Visiems klientams, kuriems trumpiausias naudojimosi paslaugomis laikotarpis artėja prie pabaigos, yra siunčiami pranešimai jų nurodytais kontaktais.